جشنواره حجم های هدیه ویژه اعضای کانال تلگرام صبانت اصفهان
 
 
کاربر گرامی:

ضمن عرض قدردانی از شما به منظور انتخاب سرویس های اینترنت پر سرعت صبانت در استان اصفهان و همچنین استقبال شما از جشنواره حجم های هدیه در سال 1395، سری دوم این جشنواره را به زودی آغاز خواهیم کرد. لذا در جهت اطلاع رسانی و امکان بهره برداری کلیه کاربران عزیز خواهشمند است جهت شرکت در این قرعه کشی و استفاده از حجم های هدیه، ضمن مراجعه به کانال رسمی ما در تلگرام (صبانت اصفهان) اقدام به عضویت نموده و سپس شرایط ذیل را مطالعه فرمایید.
 
شرایط عمومی شرکت در قرعه کشی:
1- این قرعه کشی فقط ویژه کاربران صبانت در استان اصفهان بوده و شرکت در آن فقط ویژه اعضای کانال تلگرام صبانت اصفهان می باشد.

2- شرکت در این طرح و دریافت شارژ هدیه بر اساس نام کاربری هر مشترک بوده و در هر دوره یک برنده یک گیگ و یک برنده سه گیگ پس از اعمال شارژ هدیه، فقط از طریق کانال رسمی صبانت اصفهان جهت شفاف سازی معرفی خواهند شد.

3- پس از درج کد دریافت حجم هدیه در کانال تلگرام، کاربران عزیز تا زمان ابطال آن می بایست کد دریافتی را به همراه نام کاربری سرویس اینترنت خود (دقیقا مطابق با مثال زیر) را به صورت دقیق از طریق پیامک به سامـانه پیـام کوتاه: 85 22 5000 4646 ارسال و به قید قرعه از شارژ حجم هدیه استفاده نمایند.

مثال: GCO-1021
3112233444
یا GCO-1021
31132233444
4- پس از ارسال کد هدیه و نام کاربری یک پیام تائیدیه مبنی بر موفقیت آمیز بودن ورود شما به قرعه کشی از سامانه دریافت خواهید کرد. سپس اطلاعات شما بررسی و در صورت دارا بودن کلیه شرایط مندرج در این اطلاعیه شارژ هدیه شما بین 1 تا 24 ساعت کاری اعمال و اطلاع رسانی خواهد شد.

5- کاربران سرویس های نامحدود، گروه سرویس های حجمی یک ماهه و سرویس های با ترافیک صفر امکان شرکت در این قرعه کشی را ندارند.

6- محدودیت در تعداد دریافت و زمان استفاده از شارژ حجم هدیه برای یک مشترک وجود ندارد و امکان انتقال بی قید و شرط آن به دوره بعدی نیز وجود دارد.
جشنواره حجم هدیه 1396 - پوستر
- در آخر به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، عضویت و شرکت در قرعه کشی، کانال صبانت را از طریق لینک زیر پیگیری فرمایید:
14819147671